Преди няколко дни ви запознахме с най-желаните модни брандове на 2022г от 1-во до 10-то място, тази седмица продължаваме с представянето на останалите от позиции от 11 -то до 20-то място. Класацията се провежда ежегодно от Lyst – компания специализирана в продажбата на луксозни стоки, която анализира поведението на своите 160 милиона потребители и стоките на над 16 000 марки и магазини.

Най-желаните марки на 2022 година [част 2]

11. Bottega Veneta

  • Генерира 834 милиона евро приходи през първото полугодие;
  • Матю Блейзи като творчески директор представи второто си ревю;
  • Пусна чанта в колаборация с емблематичния за Ню Йорк – The Strand Bookstore.

12. Dolce & Gabbana

  • Отбелязаха 10 години от тематичното италианско шоу на бранда „Alta Moda“;
  • Облякоха Кейт Мидълтън, за да се срещне с доброволци на погребението на кралицата;
  • Представиха колекция за пролет/лято 2023, курирана от Ким Кардашиян.

13. Saint Laurent

  • Отчете 31% увеличение на приходите през второто тримесечие;
  • Направи ревю за мъжко облекло за пролет/лято 2023 в Агафай в Маракеш;
  • Пусна пазарската чанта от агнешка кожа Icare.

14. Loewe

  • Присъди “The Loewe Foundation craft prize” на корейската художничка Дахйе Джонг;
  • Направи съвместна колекция с японския бранд за дрехи GR8;
  • Облече Зендея и Дуа Липа.

15. Nike

  • Увеличение на приходите с 4% до $12,7 милиарда през първото фискално тримесечие на 2023 г.;
  • Представиха новите екипи на САЩ за Световното първенство по футбол за 2022 г;
  • Облече Серина Уилямс в рокля с диаманти за прощалния ѝ турнир – US Open 22.

    Вижте аутлет продуктите на Nike на mania.bg ТУК

16. Jacquemus

  • Отвори бутик на авеню „Монтен“ в Париж;
  • Пусна маратонките Jacquemus x Nike Air Humara изцяло в розово;
  • Дизайнерът Симон Порт Жакмюс сключи брак с Марко Маестри в Южна Франция, сред гостите на сватбата бе поп иконата Дуа Липа.

17. Monclear

  • Отбеляза 48% увеличение на приходите за първото полугодие;
  • Отпразнува своята 70-та годишнина с грандиозно представление в Милано с 18 000 гости;
  • Пусна Moncler By Me, нова услуга за персонализиране по поръчка.

18. Adidas

19. Burberry

  • Назначи Даниел Лий за нов творчески директор;
  • Отложи ревю за колекция пролет/лято 2023 след смъртта на кралицата;
  • Пусна виртуални чанти в Roblox.

20. Off-White

  • Сключи сделка за екипировка с футболен клуб Миланo;
  • Представи първа кампания на стилиста Ибрахим Камара за марката;
  • Направи колекция в чест на изложбата „Върджил Абло: Фигури на речта“ в Бруклинския музей.
Сподели с приятели